Allt möjligt

Hej!

En lite uppdatering för er få som läser och är intresserade. (:

I fredags kom en kamera som jag beställde på Lasses-foto här i Lysekil. Det blev en Canon.

Den är super bra och tar snygga bilder.

Sen så gick jag ner för att vänta på bussen för jag skulle till Robert. Så efter 2 timmars färd hämta han mig i Ellös. (: När vi kom hem så visa han mig runt sen så montera vi ihop min kameran och tog prov bilder med olika funktioner. Sen så såg vi på film med Sanna och Robert " Den perfekta stormen" inte världens bästa film men funka.

På lördagen tog jag en tidig buss hem, fick dock vänta på torp en timma på en annan buss men då passa jag på att handla mig en tröja, ett halsband och ett armband.

På lördag kväll hade vi fest här. Det var massa familjer, vi åt, lekte lekar och fika. Sen så drog ja in till stan med kompisar och tog halv ett bussen hem. (Y)

Söndags var jag jävligt trött. Vakna inte förens tio i två. Då gick ja upp gjorde mig i ordning, titta på en film sen in till jobbet.


Idag (måndag) gjorde jag min allra sista dag. Så jävla skönt!!

Ska aldrig mer jobba på Taxi gatukök i hela mitt liv..  Fast det var ganska lätta pengar men aldrig mer.

Efter jobbet gick jag och Louise och fika och titta runt på stan. Jag fick köpt mig en sjal. (:


Sen vill jag passa på att hälsa grattis till världens bästa killkompis ever.
Grattis på 17 års dagen Richard Borgström !! :D

Kram, kram <3


Halsband 139 ;-


Tröja 200 ;- JC, Nya kameran 3000 ;- (med massa tillbehör)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0