Liten kortfattnig om mitt sommarlov.

Hej!

Jag har haft ett underbart avslut på denna sommaren. Tänkte jag skulle skriva lite vad som har hänt under mitt sommarlov.

  

Sommaren började med riktigt bra väder och att jag hade ett par dagar ledigt sen satte jag igång och börja jobba på Taxi, jag sålde som sagt glass. Inte det bästa jobbet man kan få men man måste ju börja någon stans för att trappa sig uppåt, inte sant?

Tjänade hyfsat bra så fick ihop en helt okej slant iaf..

Jag började på midsommarafton och jobba ända fram till 3 augusti, sex dagar i veckan, sex timmar om dagen.

De dagarna jag inte jobbade på låg jag antingen och vila eller var med kompisar.

Denna sommaren har jag spenderat väldigt mycket med en riktigt underbar tjej, nämligen Louise Staxäng!

Vi har umgåtts väldigt mycket och kommit varandar väldigt, väldigt nära. Så nu när hon bor uppe i Ed och går i skolan där och jag går i skolan här i Lysekil så kommer det bli mycket tomt utan henne. Sen så har jag lärt känna Louises pojkvän mer med, har varigt riktigt roligt. Hel galna är dom men otroligt underbara.....

  

Vi två cyklade också till Orust för att göra en rolig grej tillsammans och bodde hos Nils. Där träffade jag ett helt gäng underbara och trevliga människor. J

Louise och Nils para också ihop mig med en kille, eller dom gjorde så vi träffades så har väll vi gjort resten själva så nu är vi faktiskt ett par och jag är helt förtrollad i denna killen vid namn Robert Josefsson! <3

  

Sen har jag självklart varit med en annan underbar vän, Frida Börjesson. Vi har också hittat på en hel del bus. Hyrt skräckisar, lagat mat med massa vitlök, gymmat, solat, ätit massor av glass, översovningar och mycket mer! Helt underbart.....

  

Det har varigt några träffar med det gamla filmgänget ett par gånger. En filmkväll, en gång träffades vi och åt tårta och spela massa kubb (tjejerna vann) och hade super trevligt.

Ett hel galet gäng, men hel galet bra.

  

Sen jag fick ledigt så var jag hemma och tog det lugnt ett par dagar. Sen drog jag och sov hos Louise i två nätter för ena dagen så serverade vi på ett bröllop på hennes jobb. Vi var igång i tio och en halv timma. Sen var det meningen att vi skulle dar iväg på en fest på kvällen när vi slutat men vi var så trött att vi knappt orkade gå hem så det blev tyvärr inget med det.

Sen åkte jag hem på söndag dag packa nya saker för sen kom Robert och Nils och hämta mig så skulle vi hämta Louise så skulle vi åka upp till Louise och Nils lägenhet i Ed över en natt. Där lagade vi mat, titta runt i området, tog ett kvällsdopp i regnet, åt godis och bara mös.

Sen på måndagen åkte vi till Orust och där stannade jag och Louise till onsdag sen tog vi en buss hem så sov jag hemma till fredag då åkte jag till Torp med familjen först sen kom Louise och då shoppade vi lite det blev en skjorta, en väska och massa olika armband för mig! J

Sen kom Nils pappa och hämtade oss efter jobbet då bar det av till Orust igen för på kvällen var det fest (kräftskiva) hos Robert och Nils kompis Linda. Det var en mycket trevlig kväll, med massa roliga människor jag inte kände och några ja kände lite J

Dagen där på så blev vi bjudna på middag hos Max och Emelie (kompisar till Robert och Nils) Nils och Louise var med bjudna. Så vi åt god mat och god chokladkaka. Sen blev det spel. Charader och med andra ord. Sjukt roligt !!

På Söndagen så skulle Robert spela match så följde med ock titta. Dom vann med 3-1 (Y)

Sen åkte vi hem till mig så åkte han hem idag (måndag) och jag har haft så himla mysigt alla dom dagarna. Jag saknar han redan!

På onsdag börjar också skolan. Längtar faktiskt lite för att träffa alla de kompisarna man inte har träffat under sommaren och så drar dansen igång igen det är höjd punkten för mig!!

  

Det var lite om min sommar. Hoppas ni har haft en lika bra sommar som jag har haft.

  

Kram, kram <3



Kommentarer
Postat av: elenore

låter kanon gullet! :) hur har du fått sådär me bilden på dej å robert? har letat efter nån sån sida man kan göra så på :D pusss <3

2009-08-18 @ 12:33:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0