Mysig helg!

Hej!

Nu är de första skoldagarna gjorda. Jobbigt att gå upp så tidigt på morgonen annars har det varigt helt okej. Men i fredags åkte jag till min lilla pojke efter skolan. Tog en buss till Torp (Uddevalla) och där fick jag vänta lite mer än en timma på en buss som skulle gå till Henån och där skulle Robert hämta mig för det gick ingen till Ellös station.

Men medans jag väntade på bussen såg jag hur Louise kom gåendes längs buss stationen! (:

Hon skulle också med en buss, tyvärr inte samma för hon skulle hem.

Men vi satt och snacka en stund och bestämde att vi skulle ses när jag kom hem från Orust på lördagen.

När jag väl kommer fram, så står han så fint och väntar på mig. Så åkte vi hem. Där var det matlagning igång hemma hos familjen Josefsson så jag ställde mig och rev ost sen så blev det mycket god mat.

På kvällen titta jag och Robert på "Hotell Roganda" den är super bra men så sorlig och hemsk. Det kom en hel del tårar från mina ögon. Efter det blev det kvälls macka och te med Roberts föräldrar. Mysigt!

Sen var klockan mycket och dags för sängen och mer berättar jag inte....

  

På lördagen vakna vi rätt så tidigt men gick upp förens vid elva tiden. Sen så åkte vi ner i Ellös för att titta på båtmässan som var igång där under helgen. Sen var det dags att gå till bussen för Robert och hans familj skulle på kalas.

  

När jag kommer hem tar jag en dusch och packar ihop lite nya grejer för sen så åker jag till Louise. Vi bakade pizza och såg på en konstig film. "Sex, hopp och kärlek" hette den och den var inte bra. Pizzan blev klar lagom till film och den var super god. Sen så la vi oss och snacka en timma i säng och sen sov vi som stenar båda två.

På morgonen blev det frukost, upp och spela lite spel i sängen och äta choklad sen gick vi ner för att titta på en till film. Denna gången blev det en jätte mysig film "Hemma bäst"

Sen åkte jag hem och nu ligger jag här i min säng och skriver. Har också varigt inne på facebook och skördat mitt land på farmville. Jag är helt fast i det spelet. Hehe!

Ha en fortsatt trevlig söndag (:

// Lisa Wallin

(en halft klar pizza)


(en nästan klar pizza)


("var är alice?"  lekte med louise's hund undertiden)


(en färdig pizza)


(två st godingar)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0