Robert, Nils och Louise dar, myss !!

Hej!

Nu är jag hemma efter 4 mycket trevliga dagar.

I söndags åkte jag hem från Louise när hon gick till jobbet. När jag kom hem så duscha jag, packa och gjorde mig i ordning. Vid tre snåret kom Robert och Nils, sen åkte vi hem till Louise igen för att plocka upp henne sen drog vi till Louise och Nils ny lägenhet som dom fått där, så nu är det nära och bra till skolan för dom. Lägenheten var super fin och låg jätte fint. Väldigt mysig stad får jag också säga att det var. När vi kom fram packa vi upp sen gick vi och handla mat det blev tacos. (Y)

Senare på kvällen blev det en mys promenad ner till sjön för ett ganska kallt kvällsdopp i regnet.

Efter det blev det soffan och godis!!

  

På måndagen blev det en lååååång sovmorgon. Vi kom inte upp förens vid 12 då blev det frukost. Sen gick vi en promenad för att titta på deras skola och sen pizza. På vägen till pizza restaurangen blev det världens strött regn och vi blev helt genom blöta men pizzan var god än då. :)en bar det hem till Orust där jag och Louise stannat tills idag (onsdag)

Nu kan jag också säga att Robert Josefsson är bara min !! :)

(bilder kommer lite senare)

Kram, kram <3

Här har vi kärleksparet i deras nya hem!


En inte så pigg Robert!


Två gosiga tjejer!


Nils drängkte oss med deras post!


Alla på Nils...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0