Söndag

Hej!
Idag känner mig ganska mycket bättre om man jämför med innan. Så familjen tog en snabb sväng till Torp så vi kunde leta nyårskläder.
Jag hittade min klänning på MQ. Det blev en svart Paris Kate & I klänning. Superfin!
Tanken var att jag inte ville ha ngt svart men fanns nästan ingenting och det var den svarta som jag trivdes i så jag är nöjd ändå. Ska ha glittriga strumpbyxor till med, hehe :)
Hittade lite på rean också. En stickade tröja från H&M, en längre kofta från H&M och en blå glitterväst från H&M
Nöjd med köpen men trött i kroppen så nu är det till att vila och äta lite sen hoppas jag att det är ngt bra på tv:n ikväll! :)
//
Lisa Wallin

Bilder på de nya kläderna kommer upp ngn annan dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0