Julafton

GOD JUL!

Nu är det äntligen julafton, tyvärr har jag haft min värsta natt ever. Min Hals är helt igen svullen så kan varken äta, dricka eller svälja mitt saliv utan att jag tror jag ska dö av smärta, Inte kul!
Hoppas ni mår bättre än mig.
Men har i alla fall fått jätte fina julklappar :)

* Av Robert fick jag en parfym jag önskade mig! :)
* Av min lilla syster fick jag en necessär i låg det ett naglack, en pincett och en sminkborste! :)
* Av min lillebror fick jag ett silver armband, jätte fint! :)
* Av mamma och pappa fick jag pengar och den gamla tv-serien Fame som gick på 70-80 (älskar fame)! :)

Om ett tag ska vi hem till mormor och morfar och träffa släckten, äta mat och öppna mer julklappar, ha en toppen dag!
//
Lisa Wallin









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0