Massor av snö

Hej.
Är på Orust nu så tänkte göra ett ordentligt inlägg när jag kommer hem med lite bilder och så från mina första dagar på detta härliga jullov. :)
Kan säga kortfattat vad jag har gjort. Igår var jag och julhandla med Frida i Göteborg. Fick handlat julklappar till alla det känns toppen.
Idag kom jag hit till Orust och vi åkte hem till Ellen för att åka pulcka, jag, Sanna, Robert, Ellen och Linda. Super kul och super kallt! Ha det toppen bra fram tills jul, puss :*
//
Lisa Wallin

Massor av snö är det nu! En riktig vinter i år, äntligen.



Ellen och Linda misslyckades när dom skulle göra ett lätt lite snö fall
över oss, hehe!
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0