Myser ensam med levande ljus framför datorn

Hallå!
Äntligen helg säger jag bara! Så skönt men ska ännu skönare med lov om ca 1 vecka. (Y)
Idag gick jag upp runt tio. Tog mig lite frukost och satte på en film (17 again) en var riktigt bra tycker jag men det fanns stunder när man bara satt och skämdes åt  dom på filmen men de kan va kul de med. :)
Efter det var det bråttom att sätta på sig tränings kläderna och åka in och dans. Jag hade med mig julmust med för Frida hade bakat vaniljbullar så vi bjöd dans gruppen på lite fika, mysigt! Sen gick vi ner och titta scenen och pröva lite inför i morgon. Ingen fräsch scen kan jag säga det är inte kul.. Men får försöka få rent den i morgon.
Hemma pluggade jag lite teori till körkortet och sen hjälpte jag till med maten.
Sen hjälpta jag mamma att göra i ordning sig för hon och pappa skulle iväg. :) Om ett tag kommer min efterlängtade Robban hoppas jag och sen hoppas jag på lite mys. Ha en fin kväll, puss :*

// Lisa Wallin






Idag på träningen


Kvällens mys kläder!


Sitter i köket, lyssnar på musik, äter lite godis och levande ljus = mys



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0