Söndag

Hej!
Nu har jag kommit hem från Orust. Har varit en mycket trevlig helg må jag säga!
I Fredags hämtade Robban mig nere vid Ellös busstation vid fem tiden. När vi kommer hem så äter vi lite och sen gick vi upp och fixar lite i nya huset efter som det skulle va inflyttningsfest på lördagen. :)
På lördagen så blir till att fixa och dona hela dagen så att det skulle bli perfekt och det blev det också. Vid sju kom de första. Vi skulle bli 50 st och det är jävligt trångt med 30 så det var trångt men väldigt, väldigt trevligt.
Finns nästa bara härliga människor där ut. I alla fall de umgänget Robert och sanna umgås med. (Y)
Dom fick massa fina inflyttnings presenter och jag med. En tandborste! :D
Ett tag efter två åkte dom sista hem och jag såg verkligen fram emot städningen dan där på! ;)
Söndagen: Vi vaknade vid tolv då var det bara till att sätta igång att börja skura, dammsuga, tråka, diska och plocka skräp. Vi två gick vi ner och käka frukost sen efter en timma så gick vi upp och städa tills klockan halv fem.
Nu är jag hemma och ska äta lite mat igen och ska jag bara ta det sten lugnt!
Imorgon ska jag till körskolan också. :) Ha en bra kväll!
//
Lisa Wallin

Tog några bilder på Facebook av Elin hoppas det var lugnt, glömde ta!



Jag var också där!


Älskling


Viktor


Malin och Elin :)


Emelie och Linda


Vattenpippan var i gång = massa städning


Ser lite så trötta ut?


Sanna o Ellen är på topp!


En onykter men söt linda!


Robban är huslig dagen där på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0