Lite allt möjligt

Hej!

Jag har inte fått bilderna av Louise än från våran lilla tripp till Ellös så jag skiter i bilderna och berättar hur det var istället :)

Vi möttes ovanför buabacken (en lång backe) kl: 07:00 på måndag morgon (29 juni) började vi cykla mot första färjan. Det var så typiskt när vi kommer cyklande kanske 20 meter från färjan så tänger han bommarna och åker iväg från oss. Det var riktigt taskigt för han såg oss komma... Men men. När vi väl kommit över Gullmaren så började våran cykel resa på 6 mil totalt. Eftersom vi började så tidigt så var det inte skit varmt när vi cykla och det var riktigt gött. Det var alldeles lugnt på vägarna och alla låg och sov.

Men Louise och jag hade det jätte mysigt och framför allt roligt! När vi kommit fram till andra färjan så kommer vi över på en Ö som bara bestod av backar!! (minns inte va öarna heter) men seriöst det gick upp och direkt nerför sen cykla man ett par meter så gick det upp och sen ner. Tråkig Ö! hehe.

Men iaf när vi kommit fram till Nils hus (Lousie´s pojkvän) efter 3 timmars cyklande så hämtar vi nyckeln för ingen var hemma. Han jobba o hans föräldrar var iväg. Vi lasta av oss packningen, tog en ryggsäck packa ner badkläder och började cykla ännu 11 km för att komma till hanns jobb och en badplats.

Väl framme hälsar vi på Nils som sedan visarvägen till badstället.

Efter en timma kommer Nils för då har han rast. Han och Louise hoppar i vattnet.

När Louise ska gå upp på stegen trampar hon på en jätte brännmanet för Nils sa att det var en sten, haha. Shit dessa två är för goa!

Men sen så låg vi och sola ända tills Nils sluta vid fyra, och Louise bränner sönder sig totalt! Stackarn, hon hade så ont.

På kvällen hämtar Nils kompis Robert upp oss för att åka och bada igen med lite kompisar till dom och senare åker vi hem till en som heter Max, mycket trevligt!

Dagen därpå så sover vi jätte länge Louise och jag och gör oss hemma stadda för vi var ensamma, Nils jobba till fyra igen.

Sen när han slutat så sätter vi upp ett kubb och så kom Robert och Sanna och spela kubb och ett annat spel. :D

Runt nio tiden på kvällen var det dags för att åka hem.. Hade gärna stannat längre!

Alla är så himla bra på Ellös. J


En rolig händelse: Louise hade ju bränt sönder sig och samman och hade frågat Nils samma dag om dom inte hade ngn salva. Men Nils sa nej de har vi inte... Kvällen där på ca en timma innan vi åkte öppnade Robert Nils kylskåp och sa: Nils varför står det en salva i kylen? Nils svarade: jag vet inte, vad är det för salva? Robert säger: det är aftersun. Haha stackars Louise! :)




(Lördag 4 juli) Så var Nils o Robert och två till kompisar i Lysekil och hälsade på. Jag jobbade tvär kväll. Men när jag slutade jobbet kom dom för bi och hämta upp mig inklusive Louise så klart :)

Vi gick mot norrahamnen för att titta på invigningen,. När vi kom dit så såg pojkarna att det fanns ett öltällt så dom gick ju så klart dit. Då gick ja och Louise ut på en brygg där det inte var så mycket folk och satte oss intill havet. Precis när killarna kommit tillbaka och slår sig ner så börjar dom skjuta raketer. Det var som i en film. Det var så otroligt mysigt!!

Sen gick vi till deras båt och efter en stund så åkte jag hem!!


Idag onsdag 8 juli så är jag ledig första gången på en vecka och det är såååå skönt! :D

Var på Torp igår också han shoppade lite med Emmy! :)



1 skor: Dinsko
2 byxor: Veromoda
3 bikini: H&M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0