Galet bra eftermiddag!

Hej!

Idag har det varigt en galet bra dag.. Gick upp vid åtta för att göra mig klar för att sen åka in o jobba vid tio. Det var en hel del kunder idag även fast semestern inte har dragit i gång. :)

Det var jätte varmt inne vid glassen för vi har ingen fläkt eller så och glass boxarna sprutar det värme ifrån så ett tag trodde jag skulle koka upp!

Men slutade vi fyra och då tog ja mitt vrålåk hem, hämta upp Mathilda på vägen som också hade slutat jobba o sen ner till hamnen (ett bad ställe) för att svalka av oss i vattnet. Ja kan ju säga att de gick fortare för Mathilda o komma i än vad det gjorde för mig! Hehe.

Sen Ringde mamma o sa att hon o pappa grilla på en annan strand så vi gick dit o käka. Det har varigt en galet bra efter middag med min tös. Vi behövd skratta av oss :)

Kram, kram <3

(Hamnen)


(Mathildas snygga solbränna från jobbet)


(Vi fjanta oss på vägen till den andra stranden)


(Kul var det)


(Grillllll :D)


(Pinglan min)


(Detta goda frå avsluta!)


Kommentarer
Postat av: Jimmy

Grill på stranden är ju bara för bra

2009-06-25 @ 23:53:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0