Helg.

Hej!

I helgen ha jag varigt med Frida. Måste bara säga att det är en galet bra tjej...

Men vi hade iaf väldigt mysig. Vi var ute på promenad och hon hade med sin systemkamera så har fotat lite. (lägger upp några bilder nedan för)

Idag(lördag) på dan så var ja o sola med Frida, Mathilda och Jenniefer i hamnen, blev inget bad alldeles för kallt för mig. Sen så åkte jaa till stan för började jobba vid fyra.

Det var jätte stressigt idag. Hade dubbelt, dubbelt så många kunder än va grillen hade o jag var ensam o de var tre (Y)

Sen var ja ute på stan i en timma ungefär, orka inte mer för är så jätte trött och ont i fötterna har jag med.

Nu ligger ja i min säng ska snart släcka för ska jobba imorgon med.


Kram, kram <3


















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0