Malmön

Hej!
Idag kom jag hem från Malmön. Det  har varigt helt otroligt skönt att åka iväg några dagar med en nära vän & kunna tänka på annat än jobb, kärlek, tid osv..
Emmy & jag har bara "chillat" & haft roligt. I tisdags samma dag som vi kom fram gick vi på en promenad & sen så tog vi ett dopp i det blå. Det var verkligen svin kallt.. Emmy (galen som hon är) hoppar i 2 gånger medans jag tog stegen en gång, det räckte gott & väl för mig. Hehhe.
Sen gick vi hen & såg på Dirty dansing 2. Den var super bra. Senare på kvällen gick vi ner på bryggorna & titta på alla skit dyra båtar & drömde oss bort. Vi tog en massa fina kort och skratta i mängder.
I onsdags så var det solväder så vi packa ihop oss & gick ner till strande för att bättra på brännan. På eftermiddagen så tog vi en sväng till smögen & där träffa vi på ett par pöjakr som vi var med. Trevligt med väldigt blåsigt. När vi kommer hem så åt vi räkor, vitlöksbröd och kräftrör sen så blev det Step up 2 (Y)
Nu sitter jag hemma vid datorn & i morgon är det midsammor jag jag ska jobba sent, segt!

kram, kram <3


Kommentarer
Postat av: Kajsa

fina bilder :)

2009-06-19 @ 11:52:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0