Händelsefull dag :)

Hej!
Idag på förmiddagen så har jag städat rummet, lagat lite mat & tvättat håret. Sen så tog jag 15.25 bussen in till staden för att träffa min sockertopp Frida. Vi gick ner på stan för att ta en glass & kolla läget men innan de så gick vi & hämta mitt schema & jag börjar jobba på midsommarafton mellan 18:00 - 22:00  så där lagom roligt...
Men sen gick vi iaf & köpte glass, riktigt mummsigt!
På vägen hem till Frida, var det 3st äckliga gubbar som följde efter oss. Dom prata inte svenska men de var uppenbart att dom sa ngt om oss & de hade en kamera med sig så vi blev lite oroliga att de skulle börja fotta oss. Så vi springer in på ICA, där vi får hjälp av en äldre man. Det skulle se ut att vi var med han & de hjäplte så de fortsatte in på ICA & då sprang vi hem.
Sen så gick vi upp till ishalllen för att titta på konståkningslägret. En del var mycket duktiga. Sen så har jag sett Sveriges
bästa singelåkar inom konståkning idag.. Christoffer Berntsson, hehe (Y)
Det har varigt en händelsefull dag i lilla Lysekil. :)
I morgon åker jag till Bohusmallmön med Emmy. Vi skabo hos hennes mormor till torsdag, kommer bli bäst <3

Kram, kram <3



Dagens outfit
Jeans Leggins: MQ
Klänning: Vila
Svart väska: HM
Röda ballerina skor: KappAhl


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0