Måndag = regnig och grå

Hej!
Måndag och en vanlig skolvecka väntar.
Det är så piss tråkigt väder, man blir ju lite deprimerad av det. Vart är snön? Snö måste finnas på julafton i alla fall. Ingen snö, ingen riktig jul! vist är det så..
Tråkigt, grått regnväder är inget vidare.
Har haft träning i dag för med Ulrika och sen med Amanda. Super kul, var helt slut när jag kom hem. Men det är ju så det ska vara efter en träning.
Apropå snö och jul. Jag har inte köpt en ända julklapp än.... Har ingen aning om vad jag ska köpa. Har en liten tanke om vad Robban ska få, men det tänker jag inte skriva förens han fått det. :)
Mina syskon har jag ingen aning om eller vad JAG SJÄLV önskar mig? det är ju det största problemet, vad önskar jag mig....
Får klura lite till.
Nog om det. Denna veckan tänkte jag börja plugga lite smått naturkunskapen så jag inte behöver råplugga nästa veckan dagarna innan provet. Vi har inte jätte mycket i skolan så det är rätt slappt. Men när vi väl har ngt så får man ligga i och bevisa att man kan. :)
Måste lära mig texten på våran sång läxa också. Inte kul!!

På naturkunskapen idag skulle vi mäta hur stora lungor vi har och hur många andetag vi andas per minut i vila och efter ansträngning. Sen skulle blåsa så hårt vi kunde i en grej som visa hur mycket luft man kunde blåsa ut på ett andetag. Jag hade störst lungor, fick ut 5 liter luft på ett andetag. De andra i klassen var inte ens i närheten. Hehe det kändes kul. Då har man ju god hälsa och kondition i alla fall. Det har ju dom andra också men jag har större lungor! hehe :D

Nej nu ska jag hitta på ngt annat kul. Adios
//
Lisa Wallin



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0