Spice Girls

Hej!
Äntligen är det fredag. Gött med helg igen :)
Slutade kl 10.00 i dag efter att vi städat av scenen efter Spice Girls.

Igår kväll gjorde vi vår sista föreställning. Det var den bästa föreställningen. Super härlig publik och sen var min pojke och tittade så var jätte nervös! För sista han såg mig dansa gjorde jag så fruktansvärt dåligt i från mig för vår så trött på dansen och tyckte inte det var kul alls. Men i går, det var så roligt! Jag njöt av varenda sekund ute på scenen. Spice Girls glömmer jag aldrig!!
Mamma och pappa tog lite kort som jag lägger upp ngn dag.
Efter åt åkte alla ner till Old House In för eftersnack. Var inte där super länge. Var fruktansvärt hungrig och trött, så åkte hem med älsklingen. Kvällen kunde inte ha slutat bättre när jag fick somna bredvid en människa som jag älskar väldigt mycket, min Robert! <3
//
Lisa Wallin



Kommentarer
Postat av: Anonym

Minnen för livet e vad Spice Girls e :D Kul att "jobba" med dejj ^^ <3

2009-11-20 @ 21:50:02
Postat av: Lisa Wallin

Minnen förlviet ja! det var jätte kul att "jobba" med dig med, vem det nu var som skrev hehe! :D<3

2009-11-20 @ 22:42:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0