Spice Girls

Hejsan!
Idag var premiären för SPICE GIRLS..
Vi är verkligen ett underbart gäng som dansar, spelar, sjunger, flyttar lådor och allt möjligt man kan tänka sig. Så jävla kul har vi tillsammans. :D
Alla har verkligen gjort ett toppen jobb idag. Super duktiga har vi varigt.
Våra tre föreställningar idag har gått riktigt, riktigt bra. Tummen upp säger jag bara. Så jävla bra och så jävla kul..
I morgon är det också föreställningar så får sova och vila massor.
Ska lägga upp bilder från dagen.
//
Lisa Wallin

Fräscha och snygga in för en lång dag!


Åberg såg ut som mig idag, min nya sysster!


Inte riktigt lika fräscha, men fortfarande väldigt snygga!


Uppvärmning med hela gänget, as kul!





Theodora tar sig i skrevet medans alla andra gör armhävningar.


Jag och Jossefin ser ut som systrar! ^^ 
Svettiga men galda efter sista föreställningen


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det var såå kul :D

2009-11-20 @ 21:49:14
Postat av: Lisa Wallin

jätte kul var det! :D

2009-11-20 @ 22:39:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0