Toppen dag

Hej!
Sitter i fåtöljen framför tv och är förbannad för råka radera det jag tänkte precis lägga ut! Baaah, orkar inte skriva om...
Men har tittat på Idol nu, som jag hoppades på åkte Eddy ut, han är skit duktig men dom andra är snäppet bättre.
Idag hade vi repetition med scenkläderna för första gången. Är nöjde med alla byten utom ett. Så efter repetitionen åkte Mathilda och jag till Torp för att köpa de detaljerna som saknades. Jag hittade massa jag inte skulle ha och hittade inte det jag skulle ha, men det blir nog bra ändå. :) Tänkte lägga upp bilder på det jag köpte.
Resan till Torp med Mathilda var riktigt, riktigt roligt. Vi skrattade typ hela tiden och snacka massa skit, inte sant Matte? ;) hehe
Imorgon blir det Ikea med älsklingen + familj. Dom ska köpa lite nya saker till Roberts ny lilla lya. :) Sen hoppas jag på en myskväll. :). Ha en trevlig kväll!
//
Lisa Wallin


Två tröjor från Gina Tricot och en från H&M + en halsduk



Örhängen Gina Trickot


Örhängen Glitter


Armband Glitter


3 peppade danstjerjer inför repetitionen




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0