8 oktober och en känslosam morgon.

Hej!
Nu orkar inte jag plugga ngt mer, är super trött i hjärnan... Tänkte titta på Inlåst klockan 21:00 om en stund min lille bror säger att de är bra så får väll ta en titt. Ska nog krypa in i Roberts t-shirt han lämnade kvar hos mig innan han åkte.
Blev en väldigt känslosam morgon. Vi vakna runt halv tio och gick upp vid halv elva. Innan vi steg upp ur min varma goa säng som jag verkligen inte ville lämna (ville ligga kvar hela dagen och hålla kvar han hos mig) så förstod jag att han verkligen skulle åka och att det är lång tid kvar innan jag skulle få känna hans kroppsvärme igen. Så känslig som ja är börja jag gråta och han bara titta på mig och log och så sa han, "inte ska du vara ledsen ja kommer ju tillbaka men kommer sakna dig massor så klart". Då slutar man ju inte precis att gråta utan då gråter man ju ännu mera. Men det blev bättre under dagen när Mathilda och Frida fått piggat upp mig lite. Är ju så klart glad för hans skulle att få åka till Cypern med goooa vänner! :)
Hoppas ni får det underbart: Louise, Nils, Max, Emelie, Marcus, Linda, Sanna och Robert
Ta hand om er och kom hem hela är ni snälla! Kommer SAKNA er så klart <3

Imorgon har jag engelska kaprov. Hoppas de går bra, sen ska Frida och jag skriva labb rapport och på kvällen blir mys med familjen framför Idol. Jag hejjjjar på Tove, hon är klart bäst!! (cool tjej som Laila Bagge sa)
En sak Erik Hassles nya skiva är underbart bra!!


//
Lisa Wallin





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0