Äntligen är han hemma!

Hej!
Nu har jag precis skärt potatis och gjort en sallad.
Idag kom jag hem från Robert runt 18.00 för han behövde plugga. Han låg efter med 3 prov som han ska göra i veckan som han missa när han var i Cypern. Så åkte hem så han skulle få chansen att plugga. 
I fredags när dom kom hem så var jag och mötta han på flygplatsen och han visste ingenting. Så efter en lång vänta kom en trött Robert (+ 6 andra trötta) ut från tullen, ingen aning om att jag står och väntar på honom så han tänkte ju inte på att jag stod där så han gick rätt för bi mig, hehe. Sen nästan direkt efter såg han mig och titta på mig lite konstigt och sa "hej" sen titta han bort och titta på mig igen men ännu större ögon och sa "heej, vad gör du här?" hehe han var jätte förvånad men blev väldigt glad. :) Jag var lika glad att se han igen, längtat som en dåre här hemma, så det var jätte skönt att få krama om och pussa massa på han igen.
Han hade också köpt ett jätte fint snäckhalsband till mig, söt som han är! Men det blev en jätte mysig fredagskväll hemma hos familjen Josefsson. :)
Nästa gång dom ska utomlands ska jag med, vare sej jag har pengar eller inte men med ska jag!!
Nu vet jag inte vad jag ska göra, hoppas det går ngt bra på tv som man kan titta på.
//
Lisa Wallin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0