Blandade kännslor.

Hej!
Måndagar är riktigt sega. Svårt att komma upp från sängen, jobbigt att vara aktiv på lektionerna och lyssna på ngt man egentligen tycker är ap tråkigt men man vet att man måste så man gör det ändå, slutar sent. När man väl kommer hem så måste man sätta sig och läsa till ett stort kemi prov som ingår i naturkunskap B kursen.
Så jag har suttit nästan hela tiden från kl 16:45 tills nu.
En positiv och kul grej var att mamma kom hem och avbröt mig en snabbis för mina nya teknik balettskor hade kommit på posten. Kalas bra!(Y)

Veckan kommer bli jobbig, mysig och ledsam på ett positivt och ett negativt sätt och så kommer den bli rolig.
Att den blir jobbig är för att jag ska plugga till två prov, att det kommer bli mysigt är för att Robert kommer till mig på onsdag, att det säkert kommer komma ngn tår är för att Robert åker till Cypern med människor som ja lärt känna eller kände sen innan vi träffades men jag hade inte råd så kunde inte följa med men är ändå glad för deras skull, att det också ska bli roligt är för att jag och två av mina favorit tjejer (Mathilda & Frida) åker och shoppar i Göteborg. 
Sen så får jag ju också inviga mina nya dansskor på onsdag när vi har balett! :)

Nu tänkte ja se över morgondagens kläder sen packa ihop inför dansen och sen är det svenska holly wood fruar som man inte får missa!

//

Lisa Wallin





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0