Bra helg.

Hej!
Jag har haft en bra helg. Jag, Frida och Mathilda var och shoppa i Göteborg i går. Åkte med åtta färjan och var framme halv tio på terminalen. Jag fick köppt mig ett par jeans, en kofta (ska nog byta till en mindre storlek), en vanlig tröja, en blus, ett par skor, en navel piercing, två par leggings och ett linne för ca 1800;-
Ganska nöjd! :)
Sen åkte vi till Fridas place och hon gjorde en make over på mig. Platta håret och sminka mig för sen var det party!!
Kvällen var super lyckad. Idag har vi städat lokalen och nu ska jag plugga igen!
//
Lisa Wallin 


Detta hade jag på mig i Göteborg


Frida tittar in strumpbyxorna!


Mathilda med, men hon ser lite miss nöjd ut?


MAT


Snart party daggs


Så här såg jag ut





Dans på hög nivå


Jag och Matilda kör pussleken


Och den fortsatte








Frida är på huget


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0