Massa att berätta

Hej!
Nu är jag hemma igen. Var på Orust mellan söndag till tisdag och i Göteborg mellan onsdag tills idag.
I söndags när jag kom fram (runt 6 tiden?) så var det mat hemma hos familjen Josefsson. Sen så var det fotboll på tv så titta vi på de och vi åtta kom Louise och Nils över och mitt favorit program började "Ensam mamma söker" hehe så de tvingade jag dom att titta på.
På måndagen så fick vi gå upp ganska tidigt och så åkte vi till Henån för Sanna skulle till tandläkaren efter det så åkte vi till Jöken och tittade runt (ett varuhus) och köpte med oss räkmackor hem. Sen så målade vi ena taket upp i Robbans hus. På kvällen var vi och spelade spel hemma hos Nils, bonde spelet och jag förlora! gissa vem som vann om inte Louise, hehe!
Nils till Louise: - Louise varför ska alltid du vinna?
Louise till Nils: - Men Nils, det är ju bonde spelet!
Hehe det var otroligt roligt efter som Louise bor på en bondgård.
Tisdagen blev en riktigt slapp dag. Gjorde nog ingenting, kan vara ganska skönt det med. Vi såg på den nya Disney filmen UP. Den var riktigt bra! (Y)
På kvällen åkte Robert och prov träna med ett nytt lag. Träningen började halv nio så då gjorde jag, Sanna (Roberts syeter) och Florence (Roberts mamma) te och titta på fotboll. Sen så kom Linda och Ellen och så tittade vi på ngn film som Ellen hade med sig och sa att den var så fin och så bra. Hmm Ellen där tog du väl allt fel! ;)
Senare kom Lindas kille Marcus och sen Robert och pappa Anders.

Onsdagen så gick vi upp jätte tidigt. Vi skulle till Göteborg och hämta Louise i Varekil vid halv tio. Så först hämtade vi Nils och sen Louise.
Vi var framme i Göteborg runt elva tiden. Lämnade av Louise och Nils så dom kunde ta sig till Louises systers lägenhet och vi skulle försöka hitta upp till våran lägenhet. Efter att ha snurrat runt ett bra tag i Göteborg så hitta vi upp till lägenheten. Där gjorde vi i ordning oss och sen ner på stan för att shoppa! :D
Robert köpte sig ett bar jätte fina jeans och jag köpte mig en jacka och skor. Louise köpte skor dagen där på och Nils ingenting. Efter att ha varit på stan ett bra tag åkte jag och Robban upp till lägenheten och lämna saker och köpte mat. Vid halv nio åkte vi in till stan igen. Vi mötte upp Louise och Nils och sen blev det bio. "Bröllops fotografen" den var jätte rolig!!
Idag vart det en snabb snabbis på stan sen åkte vi hem.
Så nu sitter jag här helt ensam. Bara jag hemma. Resten av familjen tog över lägenheten efter oss. Snar börjar ett program jag ska se på. Ciao
//
Lisa Wallin


Skor från Euroskor 600;-


Jacka köpt på Stadium, märke Everest 1300;-


En glad Louise utanför bion


En knäpp Nils utanför bion


En underbar Robban utanför bion


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0