Ledig imorgon, yessur! :D

Hej!
Sitter och drömmer mig bort. Vill ha en ny jacka, men vet inte om jag har lust att lägga massa pängar på den. Men behöver en som kan hålla mig varm i vinter. Men får se hur det blir med det.
I morgon har jag en ledig dag. Så jag ska inte göra ngt förutom träningen på kvällen, men annars blir det en soffpotatis dag! :)
Fridag fyller också 17 år i morgon, hoppas hon får en toppen dag. Har lovat att jag inte ska glömma ringa så hoppas att jag kommer ihåg det. Men det är nog inga problem.
Snart är det också FREDAG !.......
//
Lisa Wallin

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja du ska sjunga "jag ringer på fredag" hahaha:9<3

2009-10-13 @ 23:17:04
URL: http://fridaaborjesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0