Ryggar, vilket probelm!

Hej!
Inlägg igen. Har yber tråkigt och House glömde jag bort att de började kl 21:00 så nu kan jag inte hoppa in för början är viktigast!
Men satt och tänkte på att min rygg varit mycket bättre på sista tiden och hur skönt det är. Men nu dom senaste dagarna har det börjat värka så där jätte ont som jag inte behövt känna på flera veckor! Hoppas verkligen att jag blir av med det snart. Det har gått två år sen ja skada mig och tycker det borde räcka nu? Men men, man får göra det bästa av situationen, inte sant?
På tal om skador så trodde jag att mina benhinnor blivit bättre också, men visade sig idag att det fortfarande gör förbaskat ont..
Kroppen är väl trött efter alla träning på veckorna. Men snart lov och då ska jag vila upp mig ordentligt! :)
Snart lägg daggs för min del, och ska sova så länge jag bara kan i morgon, gillar't!
//
Lisa Wallin

Kvällens låtar: The thanks i gett - Erik Hassle & Love me to pieces - Erik Hassle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0