Lilla Ed!

Hej!
Nu ska ja berätta lite om när ja besökte Ed med ett par gooa människor.Tog en buss till Uddevalla på fredag kväll för att där möta upp Nils, Louise, Max och Emelie. För att sen ta en buss upp till lilla Ed.
Tyvärr kunde inte min underbara pojke följa med upp på fredagen för han skulle på släkt kalas på lördagen. (därför är han inte med på några bilder från fredagen och lördag förmiddag)

Men han kom upp på lördag kväll och det uppskatta jag massor! (:
Vi kom fram till Ed runt tio tiden kanske. Då gick vi hem till lägenheten och la ifrån oss alla saker. Sen får Louise sms om att det var fest i en lägenhet inte så långt ifrån så då gick vi dit och fick hälsat på de flesta av deras kompisar. Mycket underliga men sköna människor.
Efter ett tag blev vi trött och gick hem och la oss.
Vi vakna ganska tidigt på lördagen och gick upp för att gå och handla frukost och lunch.
Det var jätte gott med en ordentlig frukost för jag hade inte ätit sen kl 5 dagen innan.
Själva dagen var rätt slapp och efter ett par timmar blev det dags för att göra lunch. Vi tjejer laga pastasallad. Efter maten fick killarna diska allt eftersom vi laga maten och vi la oss och titta på en film. (Y)
Sen var det dags att fräscha till sig lite, ta en dusch och byta om, sminka sig lite och så. För sen var det dags för pizza. Vi åt typ hela tiden den dagen, men gott var det! (:
Och sen var det dags för att träffa massa folk igen och sen kom min finaste kille upp! <3

Här kommer lite bilder också från helgen.Bilderna är tagna mellan fredag kväll till lördag eftermiddag!
//
Lisa Wallin

Bussresan väg upp


Frukost!!


Tjejerna lagar mat killarna latar sig..


Tjejerna latar sig framfören film, killarna diskade.
Sen var det dags för make over!



Pizza med gänget!



Myssiga människor men min pojke saknas!



Puss kalas! :)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0