Snart FREDAG!

Hej!
Snart är det äntligen fredag!! :D
Min dag i dag har varigt okej, börja med en bra balett lektion på morgonen, fortsatte med körsång (ny låt "fame") de kommer bli skit bra. Sen så hade vi scenisktkaraktärs arbete. Helt okej denna gången. Vi spelade Törnrosa och jag var törnrosa, hehe. Inte bara med det så råka jag ut för en olycka med Theo on råka knäa eller sparka mig i skallen minns inte men jag minns att det gjorde gaaaanska ont! Olyckor händer alla.
Imorgon som sagt fredag äntligen. Då kommer Robert till mig och åh som jag har saknat den killen. Jobbigt att vara ifrån han så länge.. Men får se han i morgon som tur är! Nu ska jag sova, upp klockan sex i morgon bitti. God natt!
//
Lisa Wallin


Jag i morgon :)




Kommentarer
Postat av: elenore

va fin du e lisafisa ! :)) <3

2009-09-26 @ 15:21:17
Postat av: Dexter

Hej :) Har du platt hår nu? Eller plattar du det fortfarande? kram

2009-10-14 @ 11:38:17
URL: http://dextaah.blogg.se/
Postat av: Lisa -till Dexter

Hej Dexter. Nej jag har kvar mitt vanliga hår, jag bara plattar det! :)

2009-10-14 @ 12:44:32
Postat av: Lisa -till Dexter

Hej Dexter. Nej jag har kvar mitt vanliga hår, jag bara plattar det! :)

2009-10-14 @ 12:44:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0