Strul med scenisk karaktärsarbete.

Hej!
Skön skol dag i da. Vi skulle börja morgonen med balett men då fick vi reda på att vi skulle gå till musiksalen och titta på musikarna som öva inför våran föreställning. Duktiga!
Sen så gick jag och Amanda och duscha och gjorde oss i ordning i alla fall för vi hade lång hål timma. Efter det var det lunch och sen började körsången. Lika kul varje gång även om de inte alltid låter jätte bra.
Efter körsången så skulle vi ha scenisk karaktärsarbete.
Det har varit lite strul med den kursen om man säger så.. Kursen handlar om att man ska kunna uttrycka sig i det man gör. Det ingår i min dans fördjupning. Så vi dansare trodde vi skulle få en danslektion där vi lär oss hur vi ska hantera och uttryck känslor på scenen. Men istället så är vi ihop mixade med dom som har teater fördjupning och spelar teater så det blir lite fel där för oss dansare. Så vi hade snack med läraren idag och hon skulle gå till rektorn med det så vi fick sluta tidigt. Gött!

Här hemma har ja städat in mina kläder som vanligt och lite annat för vi får gäster hit i morgon, farmor och kusinen Hanna men åker kanske till Robert efter skolan så får träffa dom på lördagen, för då är det släkt kalas för hela pappas sida. :)
Om en stund tänkte jag gå ut och springa av mig lite, måste smälta maten bara!
//
Lisa Wallin



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0