bra, dåligt, bra!

Hejsan, hoppsan!
Tänk att en sån bra dag kan vända på en minut och bli helt värdelös och sen vända igen!? Som sagt hela dagen har varit bra. Rätt lugnt i skolan och jätte gott väder! När jag slutat för dagen åker jag hem för att byta om och äta innan dansen. Mamma och jag åker in lite extra tidigt för vi svängde för bi mitt gamla jobb (där jag helst inte vill jobba, men man tar vad man får) för att se om jag kan jobba där i sommar med, eftersom jag inte fått ngt annat. För dom som inte vet jobbade jag i ett gatukök här i Lysekil och sålde glass. Tyvärr då var glassen full så dom erbjöd mig att jobba i grillen och jag tackade ja. Skit samma om det inte är ett toppen jobb jag får ju i alla fall massa pengar! :)
Så allt var frid och fröjd, danslektionen var rolig och gick riktigt bra men SEN när man kommer hem och ska sätta sig med den jävla matten! Gick helt okej i början men sen blev det bara fel, fel, fel, fel hela tiden så då titta min känsliga sida fram så mamma kom och kramade mig lite, sen ringer jag mitt matte geni Robert och efter det gick det bra igen och nu är allt frid och fröjd igen, eller i alla fall nästan allt
!

dagens val :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0