Glad påsk

Hej hej :)
Har inte kunnat skriva ngt de senaste dagarna för jag har haft fullt upp med annat. Idag så har det varit världens konstigaste dag bland mina känslor. Vet inte riktigt vad det har varit med mig. Men börja med att jag hade ont i halsen när jag vaknade. Samma äckliga känsla som jag hade när ja hade halsfluss så kände mig lite nere för ville verkligen inte bli sjuk igen. Sen tittade jag och Robert buss till mig, jag skulle jag ta en som gick vid 13.40. En stund innan vi ska gå kände jag att jag verkligen inte ville åka hem när vi låg och kramades så fällde en liten tår med det fick han inte se, vill ju inte verka blödig MEN! När vi sätter oss i bilen känns allt upp och ner så när han kör iväg mig till bussen ber jag han att vända efter ett par hundrameter för vill verkligen inte hem och så börjar jag att gråta bara så där.
Han tyckte att jag var så gullig så men fattade nog ingenting, hehe. Så, så kan det gå!

Men i alla fall min kväll har varit bra ändå. Mamma jobbar kväll, pappa och Johan var i väg på ngn vuxen-moj, syster var med ngn kompis och vad skulle jag göra!?
Jo jag gick över till mina norska grannar, käka mat och titta på påsk brasan. :)
Sen har jag packat i ordning ganska mycket inför i morgon. Då blir'e fjällen.. (Branäs)

Kan också passa på att säga att Robert's lilla syster Sanna kom hem idag efter sex veckor i Storliden. Det var gott att se henne igen! :)

Men nu ska jag sova, det är nämligen jag som är the driver i morgon så får passa på att vila mig medans jag kan. Sov så gott och glad påsk!

Fjällen nästa fast nu blir det brädan!


Kommentarer
Postat av: sanna

sötjocke :)

vi blir ju oroliga för dej när du är lissen gumsi :)<3

2010-04-06 @ 17:30:02
URL: http://sannnajosefsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0