Hemma

Hej, hallå! :)
Nu har jag varit hemma i ca 30 minuter, övningskörde 33 mil i dag så nu är jag trött. Men det är så jäkla gött att komma hem, har ju haft det väldigt bra i Branäs också! Har åkt bräda alla dagar så min kropp är helt slut. Kan säga att all den träningsvärk jag har haft förut gå inte att jämföra med den jag har nu. Har ont precis överallt. Kunde inte ta av mig en tröja själv i förr går, kunde knappt gå för har träningsvärk runt knäna och ett annat konstigt ställe, mellan tummen ock pekfingret...!? Jaja, jag har ju i alla fall haft kul och lärt mig massa nytt! :) Hoppas ni haft det bra här hemma. Men nu ska jag slänga mig in i en dusch för det behöver jag! Kramar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0