it's a beautiful day

Hejsan svejsan.
Jobb intervjun gick nog rätt bra. Fanns en nackdel de var att de behövde ngn i fruktdisken och där lyfter man tunga lådor och ja har haft ryggproblem innan ett långt tag och varit ifrån det nu ett halvår så är rädd att jag ska göra mig illa igen. Men får se hur det blir, beskedet kommer i morgon! Känner ingen jätte press på det för har ju ett annat jobb om det skulle vara så.

Lisas konsert var jätte bra. Hon var så duktig, sköte hela konserten eller hon pressenterade låtarna och intervjuade de olika som hade sjungit eller spelat. Sen de två sista låtarna sjöng med och på den sista fick hon mig, Mathilda och Frida att börja gråta! Åh va duktig hon var :)

(KUL ATT LÄSA)
Men innan konserten började och det var insläpp så kom vi in i salen och det var väldigt mörkt där inne så det var ganska svårt att hitta sitt stolsnummer men efter en stunds letande hittade vi rätt. När vi väl satt oss så satt jag och tänkte på hur svårt det måste vara för de blida att hitta sitt nummer i mörkret eftersom ja som ser bra hade svårt för de! Mathilda tittade konstigt på mig och efter en stunds grubblande kom jag ju på att blinda ser ju inte alls. Haha jäklar va vi skrattade.

Sen när vi väntade på bussen skulle jag få smaka på en chokladsort ja aldrig prövat innan av Frida. När jag får biten så luktar jag på den och säger. "Men den luktar ju choklad!" haha, jag menade apelsin men tänkte väl choklad så blev helt fel där med. Hehe ja det har ju i alla fall varit en rolig dag med mina flickor. :D

Men nu ska jag snart natta, har prov och redovisning i morgon. Efter skolan blir det fika med Frida och Linn sen hem och basta med familjen och grannarna. Kramar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0