Packat upp & god natt

Hej igen. Nu har jag kommit till rätta här hemma, packat upp (nästan allt), duschat, ätit mat och tittat på tv! :)
Ska nog lägga mig om en stund för är super trött, men först ska jag bättra på några av mina arbeten OM jag orkar. I morgon kommer Bobbis (Robert) för vi ska åka bowla med Louise och Nils. Kommer bli tobben kul och vinna det är bara ett måste!
Jag måste ju slå han i någonting känner jag så jag tror starkt på bowling! Hehe. 
Glömde berätta i förra inlägget att jag fick halsfluss lagom till fjällen resan också, men det är nästan borta nu och det är väldigt skönt men ni får ha en fortsatt fin kväll, godnatt!
:*

Lisa goes krullig



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0