Tummen upp!

Hej, hej! :)
Idag har det minnsan varit en toppen dag rakt igenom! Skolan har varit bra, danslektionen och körlektionen gick toppen. Efter skolan och allting så körde Fridas pappa ner mig och henne till min frisör för jag hade tid för en permanent. Tog ca 2 timmar, lite träsmak i rumpan men jag kan säga att det var värt det. Känns så underbart att jag vågat förändra mitt hår efter 18 år efter som det är ganska speciellt så har jag aldrig fått tummen ur, så kan ju säga att jag var nervös! Men ressultatet då: Jag är super nöjd! Det är inte spik rak men det gör inget. Självfalla aktigt gör inte mig ngt alls. Det är lite krus aktigt men ändå inte, men det blev bra. Jag är nöjd! :)
Hoppas ni som känner mig också tycker det är fint.
(lägger inte upp ngn bild på håret i dag, får bli en annan dag när jag har tid!)

Sen har Robert också hämtat min balklänning, vill bara hem till han och pröva, pröva, pröva om och om igen! Hehe. Så tummen upp för tisdag. :)

Bilder från i morse, innan frisören.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0