Rosa pannkakor, milkshake och paket! :)

Hallåjsan!
Nu har jag kommit till ro efter denna dagen och lagt mig i sängen, gött!
Idag var det lång dag i skolan men gjorde inte så jätte mycket. Efter skolan så gick jag och Mathilda med Frida hem efter skolan. Vi gjorde rosa pannkakor och efter det ferraribils milkshake, hehe! Inte ofta man festar till det så. Sen hade min små söta flickor köpt mig en 18 års present (fyller inte år idag) och i lådan låg massa roliga saker. Fick en film, nagellack, nagelfilar, ögonskugga, c-vitaminer (hehe), nattlinne, trosa och penslar till smink. Dom är så påhittiga ;)
Men tack i alla fall tjejer, super bra! <3
Sen så har vi tränat och det var en rolig lektion. Det känns som denna veckan kommer vara toppen rak igenom! :) Ha en skön kväll, puss och godnatt.

Nya nattlinnet :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0