Toppen dag!

God kväll!
I dag har det varit en riktig mysig dag. Robert kom hit vid lunch tid, då jag fortfarande satt i pyjamas framför tv. Så jag fick sätta på mig lite kläder sen så drog jag med honom ut på en promenad i det fina vår vädret. Det var riktigt gött väder så passa på att ta lite fina kort också. Sen gick vi hem såg lite på tv och åt mat. Efter det åker vi och möter Louise och Nils för tanken var att vi skulle bowla men det var stängt mellan 17.00 till 19.30 och sen öppna dom igen och vi var där 17.05 lite små segt! Så vi gick ner på stan, tittade lite i affärer gick en sväng till vattnet sen blev det pizza och när vi var mätta, goa och glada var det dags för att gå och ta en bowling match eller två. :)
Första ägde jag totalt och vann, men andra gick så jävla dåligt och jag kom sist. Jag har nog aldrig varit en så dålig förlorare som jag var då, jäklar vad arg jag var hehe! 
Men det gick över efter en stund. I morgon ska jag till torp med Frida och köpa lite presenter sen ska jag hem till Robban och fira han lite i efterskott. Ett toppen slut på ett toppen lov!
Sov gott, puss!


Titta på kattens ögon, lite fräckt va!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0