18/8- the last day

Hej, hej, hallå!
Idag har det varit sista riktiga sommarlovsdagen (om man inte fortsätter att läsa vidare efter studenten) och imorgon börjar skolan igen! Har ingen motivation för att börja skolan för fem öre. Det som ja saknar är väl dansen då men annars känns det bara riktigt jobbigt att börja imorgon och att gå upp så tidigt på morgonen! bläää...
Men jag står nog ut ett år till för det är ju bara nästa 10 månader kvar sen står vi där i våra vita mössor och sjunger oss hesa! Shit det längtar jag efter :D
Men min sista dag på sommarlovet spenderades med Frida. Vi festa till det med Ben & Jerry glass och sen åkte vi till torp för Frida skulle köpa resväska inför hennes Cypern resa på fredag!
Men nu ska jag hoppa i sängen så jag orkar upp i morgon. Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0