26/8

Hej, hej! skolan är ju igång igen i alla fall... Vi har så packat schema att det finns lektioner som inte får plats, känns toppen.. Or not.
Nej men skolan är inte så organiserad. Förra året hade vi nästa inga ämnen alls och nu typ allt.
Så dom lägger ju inte upp det så bra.

Men över till annat, Grattis till Sanna som fyller stort idag. Hela 18 år, hoppas du får en toppen dag!:* Det är också bara 19 dagar kvar tills jag åker till Cypern och jag längtar! :)
Imorgon ska ja till orust på kalas till sanna och hennes  och roberts farfar och sen hem på lördag för att träffa mina små kusiner som kommer och hälsar på.

Jag och syrran hade extremt kul med hennes dator förut



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0