17/8- gott och blandat

Hellå.
Har gjort massa kul denna helgen som var. Åkte upp till Robert i Fredags och dom höll på att fixa massa inför lördagen för då var det födelsedagsfest x2 hemma oss dom. För Sanna som fyller 18 och Linda som fyllt 19 och festen var jätte roligt även om man inte orka vara med ända till slutet.... Men det var kul ändå!
Innan festen var vi och titta på fotbollsmatch och det var jätte kul för Roberts lag vann så vi hade glada och nöjda killar sen på kvällen! :)
I söndags åkte vi och golfa ett gäng. Jag var med på tre hål sen la jag ner. Jag var ju inte överdrivet duktig på det så jag blev bara arg och då var det lika bra att jag la ner för annars hade jag bara förstört för alla andra skulle jag tro. Men det var kul ändå!

Lite blandat från helgen.
Fotbollsmatch


Födelsedagsfest x2





En golf runda i solen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0