Can we chill

Hej!
Vilken förmiddag.
Började med att jag blev väckt av mamma för de skulle i väg till IKEA och sen kunde jag såklart inte somna om, sen har det varit rätt lugnt... tills ja skulle köra min bror till pulkabacken, han hitta inte de han skulle ha på sig och det var bara lite kaos sen då så ska Robert komma och hämta mig i dag för ska bo hos honom i en vecka nu på lovet och jag fick inte vara iväg med bilen så länge så han skulle hämta mig och för en stund sen så ringde han och sa att han kört i diket så jag fick kasta mig iväg men hann inte längre än till färjan innan han ringde och sa att han fått hjälp, så nu väntar ja på att han ska komma och hämta mig för bilen och han var oskadda.
Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0