Good Life

Heej.
Idag har det varit en sån där mega slappar dag då man inte gör någonting alls, inte ens stiger utanför dörren eller borstartänderna.. rätt skönt men lite rastlöst.
Julafton var jätte mysigt och fick massa fint som kommer i stor användning. Vi åkte till mormor och morfar lagom till Kalle Anka sen blev det så klart julbord med massa mat, dock är jag inte så förtjust i julbord men jag äter i alla fall köttbullar, potatis och julskinkan såklart :) Sen kom själv jultomten på besök och så blev det lite julklappsutdelning och efter det den efterlängtade efterrätten från min sida i alla fall hehe, sen åkte vi hem och titta på Harry Potter och smaska i oss chips och popcorn!
Jag har en underbar familj!

För en sund sen beställde jag även lite nya kläder från H&M som jag hoppas kommer i veckan!
Här är två av sakerna :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0