Ingen lungn dag.

Hallå där!
Sitter i min säng framför datorn och är helt slut. Idag har det inte varit ngn slappar dag inte.
Gick upp vid elva tiden tog lite frukost och titta bussar till Torp Köpcentrum. Gick en buss vid halv två som jag åkte med för skulle möta upp min familj där. Så pussa hej då med älsklingen och hoppade på bussen.
Dock fick jag inte gå med mamma och pappa för dom skulle handla presenter till mig så jag och lille bror gick en sväng. Fick handlat en ny bikini till sommaren och ett snyggt halsband.
Sen så övningskörde jag hem och de gick toppen. Var hemma i ca 30 min när mamma kommer på förslaget att vi ska ta en powerwalk, så de gjorde vi. Halt som fasen men det blev en go runda på 2.5 km i snön. :)
Så när jag fått på mig lite kläder ska jag gå ner och hjälpa mamma med maten, det blir tacos!
Lägger upp bilder på de nya jag köpt under denna helgen och idag, puss.
//
Lisa Wallin


Idag


Köpte en till likadan fast i mörk grå. Har den på bilden ovan.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0