3 januari

Hej!
Först vill jag säga Gott nytt år i efter hand.
Hade inte tid att skriva på nyårsafton. Fullt upp med massa annat :) Tänkte lägga upp en blid innan skolan börar vad jag hade på mig men har inte tid nu.
Nyårsafton var speciell om man säger så, hehe. Louise, jag och sanna började att göra oss iordning i god tid. Louise vill ha 3 timmar på sig men tror det blev två. Sen vid kl sex åkte vi hem till Marcus och åt fondue med massa vänner.
Jätte gott och super trevligt (Y)
Efter det så åkte vi ut till en Ö som heter Malö där hade det varit strömavbrott hela dagen och oturen gav med sig att det fortsatte in på natten. Så de var ljusare ute än vad det var inne. Men det var trevligt ändå och humöret var upp hos alla vad jag såg. :)

Imorgon tar jag bussen ut till Smögen en heldag för att träffa Robin. Blir kul att se vad han har hitta på. :)
De senaste dagarna har tillbringats med Robert + familj. Är typ frisk nu men är fortfarande förkyld och sen tål jag inte mitt pnecellin och det tar stryk på olika kroppsdelar men är snart klar med alla tabletterna, skönt.
Har haft jätte mysigt som alltid :) Saknar dock några kompisar jag inte sett på läng. Men hoppas få träffa och vara med dom snart.
//
Lisa Wallin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0