Barnvakt i dag.

Hejsan!
Morgonen började med frukost framför tv "Fucking Åmål" världens dåligaste film. Men har man inget att göra så har man inte.
Har försökt plugga lite teori till körkortet men det är ju sååå tråkigt. Kommer ingen vart alls. Men när pappa kommer hem skulle han hjälpa mig att installera ett program till mig som jag kan öva på.

Igår var jag med Robin hela dagen. Vi bakade kladdkaka som vi tog med oss på en liten picknick. Sen skulle vi se om is höll och det gjorde den. Fast vi viste redan att den höll för det var några som åkte skridskor. :)
När vi kom hem tittade vi på baksmällan! Den var super rolig och så visade han mig en serie han gilla och den var med rolig, minns inte namnet men den var bra (Y)
Sen fick vi mat och efter det så tjöta vi och titta facebook och musik. Sen var det daggs för hem färd. En mycket rolig dag :)

Idag ska jag vara barn vakt åt två små barn. Måste antagligen stanna över natten också, men det ska allt gå bra. Ser fram emot det lite faktiskt, tycker om barn så de ska nog bli kul!!

Sen har jag troligen smittat min pojke så han har fått halsfluss men jag gick ju på pencellin och då skulle jag inte kunna smittas sa dom på sjukhuset så jag vet inte? Har i alla fall dåligt samvete för det. Men hoppas han blir frisk snart. Krya på dig älskling <3

Nu har ja inte mycket mer att skriva, adios!
//
 Lisa Wallin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0