Hemma :)

Hej!
Ett tag sen nu, har haft fullt upp!
I Fredags blev det en tur till Uddevalla med Robin. Skulle köpa en datorsaldd eftersom min har varit sönder ganska länge så nu har jag min dator igen :D
Vi hade super kul i Uddevall massa roliga stunder. Vi skulle till Ö&B men hamnade vid Nälsjukhus? Och massa andra roliga saker som Robin troligtvis inte vill att jag skriver upp, hehe!

När jag kommer hem får ja ringa Louise som försökt få tag på mig hela dagen för jag hade glömt min mobil hemma. Hon undrade om vi skulle åka till Orust tillsammans samma kväll och det gjorde vi. :)
Så har varit hos Robban i helgen. I lördags spelade Robert och Louise kille cup så jag, Louise, Sanna, Anders och Florence åkte iväg och tittade och hejjjade på killarna. Gick tyvärr inte så bra men bättre lycka nästa gång. :)
Sen har vi bara slappat!

Nu sitter jag hemma och ska beställa en tröja och ett par skor på Nelly.com! Kommer bli toppen.
I morgon är det skola igen, känns lite segt men gött att börja träna igen! :)
//
Lisa Wallin

"Hej mitt vinter land". Massa snö ute och jätte kallt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0