skön dag!

Hallå!
Idag har jag varigt flitig och bakat massa chokladkakor! (Y) Dom blev super goda och super snygga..
Annars har det varit en skön dag. Sovmorgon, plattat håret, tittat lite på tv och inte så jätte mycket mera. Gårdagens barnvaktande gick super bra. Leo gick och la sig titigt. Jag och Tilde satt uppe hela kvällen och spelade spel. Super mysigt men jag förlorade nästa hela tiden. Hehe!
Fick i hopp en 500 lapp så de känns bra :)

Om ett tag ska jag åka ut till Louise och ha en mysig kväll där med vänner, spel, mina kakor och kanske en film! Kan nästa inte bli bättre men det hade varit perfekt om Robban var frisk och kunde följa med men tyvärr inte.
Ha en fin kväll, kramar!
//
Lisa Wallin














Kommentarer
Postat av: sanna

dom ser jäkligt goa ut lisa lilla :D wäh ge mig!

2010-01-07 @ 23:32:06
URL: http://sannnajosefsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0