South a African beauty

Har precis tittat på Kvinnornas dektetivbyrå. Älskar det programet! Det är så mysigt att titta på. Bara själva kulturen dom lever i är så spännande på ngt vis. Man kan sitta och drömma sig bort och glömma allt som flyger omkring upp i huvudet. Efter dom här programen vill jag åka till Afrika! :)

Jag och pappa var ute och körde idag, efter att han visade mig hur man bytte däck. Efter det var väl tanken att jag skulle plugga för hade tänkt mig en sådan helg. Men har typ inte pluggat ngt alls! Bra jobbat Lisa!

Imorgon bitti har vi spinning på schemat. Elin håller lektionen! Ska bli himla kul (Y) Sen ska vi få börja jobba på vårat projekt arbete, manlikgt och kvinnligt! Ska bli intressant. :) Men nu ska jag backa inför morgandagen och lägga fram kläder.
Tror det blir: höga jeans, boddy och guld skärp till de!
Just det, i morgon beställer jag, Frida + hennes lilla syter kläder från ASOS.com! Längtar redan tills dom kommer. Hehe! Men ha en fortsatt trevlig kväll!
//
Lisa Wallin


Mamma lärde mig att baka maränger i går! Fick ingen bild på när
dom var färdiga för dom åt upp alla! Eftersom dom var så goda :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0