Take it slow.

Hejsan! Nu har jag kört min första lektion på körskolan och det gick bra. Var sååå nervös! Hjärtat dunkade i 120 km/h så blev lite så missar här och där. Men fick beröm för att jag kunde kontrollera bilen så fint. Men det finns mycket att lära. :)
Sen blev det sportshopen med mammi. Köpte lite skidutrustning till fjällen och sen massa mat. När vi kom hem blev det fika. Varm oboy med vaniljbullar till, mumms! :)
Nu blir det lite pluggande och packande för till helgen blir det Orust. Längtar massor, vi har inte träffats på två veckor nu så tiden får gräna gå lite fortare så jag kommer dit. Hoppas ni haft en lika bra dag som mig. (datumet på kameran stämmer inte) Puss och kram :*
//
Lisa Wallin




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0