30/7- surprise

Hejsan. Är hemkommen från Orust precis. Louise kom på den tokiga idén igår att åka och överraska killarna innan de skulle lägga sig, så det gjorde vi. Jag sa till Robert att jag var på tjej kväll så vi skulle höras dan därpå istället och Louise sa till Nils att de skulle höras senare på kvällen. Så hon hämtade upp mig lite efter halv tio så vi skulle hinna med tio färjan. Snacka om att vi hade roligt på vägen eller, ojoj! När vi nästan är framme ringer såklart Nils och vi var mitt ute på en landsväg och om hon skulle svarat hade han hört att hon åkte bil så vi stannade mitt på vägen och stängde av hela bilen så hon kunde svara. Det var jätte spänt i bilen, för ifall det skulle komma en bil hade dom ju inte sett oss men vi hade tur och Louise försökte fatta sig kort i telefonen med sin gulliga lilla röst, hehe. (kan upplysa er om att det inte var så mycket trafik ute, hade varken ngn bakom eller framför)
Sen åkte vi vidare.
Jag hade kontakt med Roberts syster under resan också så hon visste att jag skulle komma för det var bara dom hemma. Så när jag kom så hade hon öppnat dörren för att låsas att ge katten mat men istället smög jag mig in och sen börjar hon rassla i jackor och kylskåpet så jag kunde hänga av mig utan att Robert skulle höra och det funka mycket bra. Sen gick jag upp för trappen och låtsades vara Sanna, gick in på hans rum (han trodde fortfarande att det var sanna så han brydde sig inte om att titta bakom sig för datorn var mer intressant) och sen pussa jag han på kinden.
Ni skulle sett den minen han gav mig eftersom han trodde det var lilla syrran som kommer in och pussar han på kinden. Haha det var de roligaste jag har sett på länge! :D

jag älskar dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0