15/3

Godmorgon.
Gårdagens party var roligt med hade fruktansvärt ont i huvudet från att vi åkte dit, tills vi åkte hem och nu med. Så det blev inte så sent. Jäkligt synd att huvudvärken förstörde kvällen.
Kan inte lägga upp några bilder förens efter helgen för Frida har min kamera, men gå in på hennes blogg och titta i stället
http://fridablanc.blogg.se/
Robert åkte hem för ca 20 minuter sen, han har hemma match så får hoppas att de går bra. :) Vet inte om han kommer tillbaka sen beror lite på om han ska ut ikväll eller inte, jag har inte riktigt ekonomi för att följa med just nu så jag får stanna hemma i så fall eller så kanske jag åker ut till Louise.
Men nu ska jag vara duktig och plugga lite, kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0